maanantai 14. tammikuuta 2013

Uusi vuosi, uusi blogi


Tässä sitä nyt ollaan. Joulu meni, vuosi vaihtui. Eilen vietettiin Nuutinpäivää eli aika siivota joulu pois. Tällaiselle jouluihmiselle ehkä vuoden kurjin päivä. Nyt se on sitten taas ohi. Kärsin kai jonkinlaista joulunjälkeismasennusta. Tai ehkä pikemminkin haikeutta tai low pointtia, mutta kuitenkin. Eikä tammikuun kuuluisi olla mikään low point, vaan uusi ja innostava. Uusi hieno vuosi, taas voi aloittaa puhtaalta pöydältä, laihduttaa kymmenen kiloa, hankkia pyykkilautavatsa ja mitä muuta sitä kuuluukaan luvata. 

No, minun uusi kujeeni olkoon nyt tämä blogi, joka ottaa haparoivia ensiaskeleitaan. Minulle on jo aikamoinen saavutus, että olen täysin omin avuin onnistunut tällaisen luomaan, katsotaan nyt miten tämä tästä etenee. Innostunko tästä kotiäitien trendikkäästä harrastuksesta vai toteanko, ettei tämä ole minun juttu. Suhteeni tietokoneisiin kun on sellaista taistelua tuulimyllyjä vastaan, että tämä bloggailu voi päättyä kuin kananlento, mutta onpahan sitten tätäkin kokeiltu.

Mutta siis, olen jo jonkun tovin tukkinut facebookin kuvilla leipomuksistani ja muista näperryksistäni. Nyt ajattelin sitten aloittaa tänne kokoamaan niitä ja kaikki joita tämä kotiäitihömppä naamakirjassa on tuskastuttanut, voivat huokaista helpotuksesta, ainakin hetkeksi. Olen jo ehtinyt kokea bloggari-indentiteettikriisiä, mitä sitten haluan blogiin laittaa, tuleeko siitä niinkö "lifestyle", lastenvaate, käsityö, leipomus vai mikä, lukeeko sitä kukaan, mites kuvat lapsista,  en mä rupee bloggailee, en mä osaa, mut ku se vois kuitenki olla aika kivaa ja niin edespäin. Mutta siis lapsenkengissä aloitan tämän harrastuksen ja olen enemmän kuin mielissäni lukijoista, kommenteista, neuvoista ja palautteista! Tästä se sitten alkaa, takiaisen taikinainen blogi.




2 kommenttia:

  1. Jee! Mä loikkasin myös blogimaailmaan ennen joulua. Ahdisti, kun noin niin kuin konkreettisella tasolla ei tuu loikattua minnekään. Jäänpäs seurailemaan sun puuhailuja tätä kautta, fb:ssä ainakin oot tehnyt vaikutuksen! ;) (Kurkkasin, että sulla ei oo muita mun nimisiä fb-kavereita, joten oletan, että tunnistat tästä puolikkaasta nimimerkistä huolimatta. ;D)

    VastaaPoista
  2. Jee, eka kommentti! :D Katsotaan mitä tästä tulee, mä en oo todellakaan mikään tietokonevelho, joten olen jo useaan otteeseen kiukustunut tähän hommaan. (Neuvoja ja vinkkejä otan mielelläni vastaan kokeneemmilta bloggailijoilta.) Täytyypä tutustua tohon sinunkin blogiisi, facebookissa sullakin on ollut niin kivoja juttuja! :)

    VastaaPoista